Studiedag

Att jag har varit ledig idag har ju verkligen inte synits på uppdateringen här! Jag har legat på soffan hela dagen med datorn i knät men har knappt loggat in här och har helt enkelt inte haft mycket att skriva om.
 
Efter en hel dags degande i soffan så kände jag tillslut att det var dags att åka och träna lite. Jag mötte upp pappa för att hämta ett paket vid 18 ungefär och åkte sedan till gymmet. Åh vad jag älskar att vara där, så fort jag kommer in genom dörren lättar allt lite på axlarna.
 
Idag tränade jag armar på 1h, hetsigt värre. Jag ville inte komma hem för sent och därför blev det ett väldigt kort pass, men det blev bra i alla fall! Något som är roligt är att förra veckan gjorde jag dips för första gången på egen hand, då jag klarade tre stycken. Idag körde jag sex stycken som uppvärmning gånger tre, kändes riktigt bra!
 
Orelaterad bild.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback