Gårdagen

Var som sagt på insparken för Gotlands gymnasieelever igår. Vi började några stycken hemma hos en tjej och sedan gick vi ner till terassen, vilket är stället som det var på. Riktigt mycket folk och även väldigt många jag kände så det var kul faktiskt!
 
Började dagen med att åka in och träna, vanligtvis brukar det vara mellan 5-10 personer från skolan där hela tiden nästan, idag var det bara jag och en annan kille från min klass där. Säger nog rätt mycket om att det var fest igår ;) 
Resten av dagen har jag bara kollat på Vänner och lite annat, en riktigt slapp dag.
 
Tänkte nog gå och lägga mig snart då jag är riktigt trött, men hoppas ni sover gott och jag är ledsen för världens rörigaste inlägg! (Vet knappt själv vad jag skrivit..)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback