En snabbis

Idag blev det ett riktigt snabbt pass på gymmet, när jag gick kändes det som att jag nyss hade kommit dit. Jag tränade i alla fall bröst idag och jag hade en knapp timme på mig. Det började med att jag fick gå riktigt snabbt för att hinna med första bussen. När den var framme vid busstationen var jag tvungen att springa till nästa, och jag hade klackar på mig.. Så inte det bekvämaste, men jag hann dit i alla fall! Annars hade jag fått gå hela vägen. Pappa hämtade mig efter han slutat jobba varav tidspressen.
 
I alla fall, dagens bröstpass:
 
Dips 
3x2 
5x1
 
Bänkpress
10x4
8x2
 
"Pec fly i cable" (inte säker på namnet)
10x2
8x2
6x2
 
Samma som ovan, fast liggandes på bänk
8x4
 
Pec fly
10x3
 
 
Ledsen för ett riktigt oklart inlägg!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback