Backkk

Idag har jag tränat rygg och det gick helt okej! I vissa övningar kände jag mig supersvag men jag testade en ny grej som gick förvånansvärt bra också! 

Jag vet inte riktigt vad den heter men man kan säga "drag med rep över huvudet i cable" ungefär. Lite svårt att förklara, kanske kan ta kort någon gång! I alla fall så testade jag hur tungt jag kunde gå och det slutade på 63.5kg på 4 reps! Kändes väldigt bra :)

Roddmaskin 3min (uppvärmning)

Seated row cable 
10x2 
8x2 
6x3 
(olika vikter)

Latsdrag 
20x1 låg vikt 
10x2 höjd
8x2
6x2 högst

Enarms hantelrodd
8x4 per arm 12,5kg (den enda ok vikten som var ledig.. Mycket folk)

Backextension
10x5

"Den jag skrev där uppe"
10x2
8x3
6x3
4x2 (64,5kg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback