Time for a change!

Nu är jag tillbaka igen! Har haft så lite inspiration till att blogga + hundratusen tankar i huvudet och tog därför en paus. Men nu så, nu kör vi! 
 
Jag kommer ändra lite i vad bloggen handlar om eftersom jag nu har bestämt mig för att bli nyttig och bygga muskler! Detta gör jag för att jag vill, och inte för någon annans skull, så tycker ni jag är löjlig för att jag vill vara nyttig när jag bara är 16 år så får ni tycka det, men ni kan hålla det för er själva.
 
 
Nu kommer min blogg att handla om min vardag, fotbollen samt kost och träning. Det kommer dock inte ta över bloggen, men ibland kommer jag att skriva om vad jag tränat och sådant.
 
 
Senare idag kommer ett inlägg om dagens träning och lunch, så titta in om en stund!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback