7km och Proteinbars!

Idag var det fint väder och när det var promenad-dags bestämde jag mig för att utmana mig själv lite. På en timme skulle jag gå 7km sträckan jag planerade upp imorse. När jag kom hem märkte jag genom Runtastic-appen att på exakt 1h & 3min hade jag gått 7.2km! Då blir man superglad, dagens mål nått alltså!
 
Fick ett ryck nu på kvällen och fick för mig att baka proteinbars. Receptet hittade jag HÄÄÄÄR men gjorde dock om det lite efter vad som fanns i skafferiet. Dem blev faktiskt helt okej och tänkte ta med mig en till gymmet imorgon.
 
På tal om gymmet så ska jag alltså dit imorgon (som jag precis skrev). Fokus på överkroppen. Mest armar och rygg men även lite mage. Blir nog bra, är tagg i alla fall ;)
 
Nu ska jag alldeles snart sova. Godnatt!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback