12 kvar

Hade ett riktigt bra träningspass idag! Körde mycket mycket mage och det lönar sig, både känner och ser resultat! Har tagit kort på hur det såg ut 1/3 och jämfört med idag och det börjar redan visa sig lite smått. Känner inte heller något som helst sötsug nu när jag kommit igång, har inte druckit läsk eller sådant på ett tag och det känns vääldigt bra! Äter massor av frukt och vatten, detta kommer funka!
 
Imorgon är det dags för åter ett nationellt. Känner bara tumme ner med tanke på att det gick skit på förra även fast det kändes bra. Sjukt jobbigt att jag pluggar som ett svin men ändå blir det skitdåliga resultat på allt, blir så omotiverad.. Jaja! Efter provet imorgon är det bara 11 kvar, 5 gjorda!
 
Nu ska jag fixa lite inför min redovisning imorgon och sedan sova tidigt. Behövs!
 
Mina naglar i januari, sjukt snygga!! Måste verkligen göra så igen, kommer ihåg hur mycket jag älskade dem!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback