Hemlisar

Jag blir rastlös väldigt fort, till exempel orkar jag aldrig stå stilla i rulltrappan utan går nästan alltid i den
-
Jag kämpar väldigt mycket med mitt tänk. Har som två delar i huvudet som säger olika om allt och jag försöker alltid välja den rätta halvan. Det kan faktiskt vara väldigt jobbigt ibland och jag har jobbat med det i flera år. Kanske inte så intressant men tror inte många vet om det.
-
Många tror att jag bara glider på bananskal genom skolan, vilket jag inte gör. Kan ha väldigt svårt att koncentrera mig när jag gör läxor på grund av mina tankar..
-
Jag har såå mycket drömmar om framtiden, mest av allt vill jag göra skillnad i världen. Något jag tänker på ofta hur jag ska göra!
-
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback