Söndags-gottis

Upptäckte att jag hade datorn här, så blir uppdatering ändå!
 
 
Denna dag startade inte bra. Pappa skulle skjutsa upp mig till bussen som jag skulle åka till gymmet, men bussen kom aldrig. Antingen så missade jag den (även fast jag var där i mycket god tid) eller så var den bara vääldigt sen. Slutade med att pappa fick skjutsa in mig till gymmet och när vi kom dit var det inte öppet? Det är alltid öppet den tiden men idag var det tydligen hel stängt..
 
Detta resulterade i att jag fick köra mitt ryggpass hemma, och gick sedan ut och sprang. Det var en sådan hetta att jag efter några kilometer fick stanna och gå eftersom jag blev så himla törstig. Men det gick helt okej annars i alla fall!
 
Sitter nu och mumsar på detta, så får vi se vad mer händer idag!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback