Sjukt

Åkte på värsta förkylningen i början av veckan och det slutade med att jag varit hemma från skolan onsdag, torsdag, fredag. Sjukt segt att missa massa i skolan men har i alla fall tagit med mig nästan alla böcker hem så jag inte kommer efter. Det segaste är dock att bara ligga hemma och inte göra ett skit. Fick ett ryck idag och fixade lite i mitt rum, överskottsenergi.
 
Jag hoppas att jag och pappa kan åka till vårt sommarhus imorn så jag kan ta en foto-promenad till stranden. Vill veerkligen komma bort hemifrån just nu, och är ännu halvsjuk så orkar inte vara med någon heller. Får se vart helgen leder!
 
Nu vet ni alla fall varför jag varit så frånvarande här i några dagar, inte orkat när jag varit sjuk.
 
Grymt nöjd med denna bild på Zelda!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback