Inte som jag tänkt mig

Denna dag alltså.. Blev inte alls som jag tänkt mig. Tänkte på om jag ska skriva ut detta här eller inte men jag tänker göra det, mest för att jag ska kunna gå tillbaka i arkivet och se det.
 
Det var så att på idrotten idag skulle jag stå på huvudet. Låter konstigt och som att jag är lite halvt efterbliven men vi skulle såklart göra det allihop. När jag väl kom upp på huvet tappade jag balansen och ramlade åt sidan. Eftersom all tyngd var på huvudet så var det kvar på exakt samma ställe, men kroppen böjdes åt sidan och min nacke sträcktes rejält. 
Det kändes som att det brände till i hela huvudet och nacken och det gjorde så ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Jag kände på nacken och det kändes inte ens att jag gjorde det, så min första tanken var - fan, nu är jag förlamad. Vilket jag självklart inte är, men det kändes som det just då. 
Fick gå upp till skolsköterskan när jag tillslut kunde resa mig och ligga i vilorummet tills pappa kom och hämtade mig.
 
Det värsta med det hela är att jag haft allmänt ont i nacken i över ett år, och efter jag varit hos läkare, sjukgymnast och naprapat har det ÄNTLIGEN blivit bättre. SJÄLVKLAART ska detta hända mig och nu gör det lika förbannat ont igen. Aldrig kan det bli bra..
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback