Jahopp

Tisdag! Haft matteprov idag, gick skrattretande dåligt. Ärligt, började nästan skratta när jag skrev det. Kunde liksom alla grejer men ändå fick jag hjärnsläpp och fick antagligen max 1 rätt. Jaja, inte mycket att göra åt det!

Har en sån chill dag imorn. Ska först vara i aulan hela förmiddagen och lyssna på en person som berättar om sitt liv, vilket blir väldigt intressant! Har typ längtat till att få höra honom sedan min syster gjorde det för ca 3 år sedan.
Har sedan idrott vilket jag inte kan vara med på pga min fot, andra delen av mattedelen och sedan italienska där vi tydligen ska färglägga eller något. Perfekt dag för en skoltrött nia i alla fall!

Men nu måste jag sussa, ciao!


Jag och min frendo på skolavslutningen, najs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback