Varför ska jag bry mig?

Jag vet inte hur många gånger jag har tänkt "ska jag verkligen länka min blogg på facebook, alla jag känner kommer ju se?" och "folk kommer ju tycka att jag är helt blåst som fortfarande har blogg, det hade man väl i 5an.."
 
Jag vet inte hur ofta jag tänker vad alla dem som kanske går på min skola, eller bara i min stad tänker om mig. "Men gud, när ska hon sluta tro att hon: 1. är skitcool för att hon har en blogg, 2. är sjukt biffig för att hon skriver om att hon tränar hela jävla tiden, lägg ner liksom" 
 
Jag vet inte hur många gånger jag förut tänkte att om jag skriver om träning, då kommer alla förvänta sig att jag är så stark, när jag i själva verket är svag..
 

Jag ÄLSKAR att blogga, jag ÄLSKAR att träna, det gör mig glad! Jag blir så sjukt glad av att vara på gymmet, det är ett ställe där jag känner mig hemma och jag älskar att se andra kämpa och förbättras. Jag är INTE "biffig" för att jag tränar, men jag vill bli och jag har långvariga mål. Jag vill ha min blogg och jag vill kunna skriva om vad fan jag vill UTAN att tänka att "shit shit, vilka kommer se? Vilka kommer döma mig nu??" 
 
Just nu gör jag sånt jag brinner för att varför ska jag sluta med det jag älskar på grund av folk som inte har ett skit med det att göra, kanske kommer döma mig?
 
Därför vill jag bara be er alla. Döm inte mig. Döm inte någon. Om någon gillar att blogga om sina kläder, låt dem. Om någon gillar att blogga om sin träning, låt dem. Om någon har på sig en tröja som just du inte tycker är fin, tänk inte "vad fan har hen på sig", kolla bara vidare och bry er inte. Snälla, döm ingen, och låt alla göra vad fan dem vill. Om ni sitter här inne och läser detta och dagligen klickar er in på mina länkar för att håna mig tillsammans med era kompisar, låt bli att klicka. SNÄLLA!!
 
 

 
Kommentarer
Postat av: GoForFit

"Det hade man ju i 5:an"? Jag är 22 och bloggar, haha ;)

sv; Visst? Inte fel alls! Nu är dock alla uppätna, hehe ;) Men vad söt du är, tack! :)

Svar: Och jag är snart 17 ;) Bara det att många tänker så, jag tycker såklart inte att det är fel med det! :) Älskar ju t.ex. din blogg, och du går inte i 5an ;D
Fanny Johansson

2014-08-16 @ 20:13:32
URL: http://goforfit.se
Postat av: Anonym

Jättefin blogg! Fortsätt med bloggandet, you go girl <3

Svar: Åh tack! :) <3
Fanny Johansson

2014-08-17 @ 10:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback