Tillbaka i spåren

Jag hade en välbehövlig paus igår härifrån. Jag har verkligen inte haft någon lust alls att logga in och skriva om mitt liv. Men nu tänkte jag köra på igen då jag i alla fall känner mig en aning sugen!
 
Idag har jag gjort det vanliga jag brukar göra på lediga dagar, tränat och chillat, haha. Körde bara en halv timmes crosstrainer idag då jag blev så uttråkad, och sen lite mage. Fick väl inte ut så supermycket från det passet men avklarat är det i alla fall och nu ska jag vila fram tills måndag.
 
Ikväll ska jag chilla vidare och kanske spela sims eller något, riktigt rolig lördag ;) Sitter och pluggar nu så får fortsätta med det!
 
Som vanligt en passande bild..
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback