Min axel pajjar..

Nu på senare tid när jag har kört bänkpress har jag märkt att min axel liksom bränner till ner jag är på bottenposition. Jag kan alltså inte gå så jättelågt i bänkpressen för då kan det göra riktigt ont i höger axel. Igår märkte jag även att det gjorde ont när jag vred bort armen.
 
Eftersom jag INTE orkar med fler skador så kommer mina axlar få lite "rehab" i två-tre veckor. Alltså kommer jag inte träna axlar denna tid, och ta det väldigt försiktigt i övrigt. Inte heller kommer det bli någon bänkpress. Efter denna period så kommer jag att starta om från 0 med axelträningen, med vääldigt lätta vikter och så vidare!
 
Detta har jag bedömt själv att jag vill, dock känns det lite jobbigt mentalt.. När jag ändå byggt upp liite muskler så måste jag låta dem tina bort och bygga upp igen. Men men, det är sånt som får gå!
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Tattoo Inspo

Hej du!
Har du några tattoos? Jag gör gärna ett inlägg om det på min blogg, givetvis länkas din. Intresserad?
Puss. /Tattoo Inspo

Svar: Har inga tyvärr :)
Fanny Johansson

2014-08-22 @ 07:41:44
URL: http://nattstad.se/tattooinspo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback