Godmorgon!

Klockan ringde kl halv 6 och då fanns det inte mycket annat att göra än att gå upp! Dock är det inte jättemycket tidigare än vanligt, jag brukar ju gå upp 7 eller 8 ungefär, så jag har i alla fall inte vänt dygnet som man brukar ;)
 
Förra sommaren kommer jag ihåg att jag gick upp runt 12, och om jag gick upp lite tidigare så kändes dagarna så sjukt långa. Då hade jag inget jobb, tränade inte så som jag gör nu och dessutom var jag ensam hemma heela tiden. Riktigt tråkigt, har gillat detta lov bättre! :)
 
Slänger upp en bild från förra sommaren också, hehe.
 
Kommentarer
Postat av: Frida Lindgren

Sv: Tack så himla mycket, blir så glad! Kommentarer som dessa som ger mig motivation, puss och kram!

2014-08-18 @ 19:10:51
URL: http://nattstad.se/fridalindgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback