Fullt upp!

 
Jag har faktiskt haft en riktigt bra dag! Åkte som sagt in med min syster till stan ganska tidigt, hittade två tröjor som fick följa med hem. Det var kul att få hänga lite med storesyrran nu när hon faktiskt var ledig. Ikväll har jag och pappa storhandlat på 17 min, hehe. Vi kom till Willys vid 20.43 då vi insåg att det stängde kl 21.. jaja, hann gjorde vi!
 
Imorgon ringer klockan vid 7 och jag åker in och tränar, för att sedan åka vidare till jobbet. Jag har glömt att göra matlåda så får stå och laga mat imorgon bitti, vilket kommer bli lite stressigt. Men det funkar nog!
 
Men nu är det i alla fall dags att sova, jag fryser så hemskt vilket jag gjort ända sedan igår morse (anar att förkylning är på ingång) så inatt sover jag med dubbla täcken och filt, ganska mysigt faktiskt :)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback