Försovningar och frukostar

Fil & flingor, riskakor med skinka och en kopp detox te från pukka till det.
 
 

Idag försov jag mig. Jag vaknade av mitt alarm men råkade somna om och vakna en timme senare. Lite jobbigt eftersom jag hade dagen planerad i detalj men det är sånt som händer! I alla fall ska jag in och köra bröst-mage och efter det möta upp en vän för lite shopping.
 
Min frukost imorse bestod av detta. Många kommer antagligen att tänka "vad lite hon äter" men det är INTE med mening. Jag har alltid haft svårt att få mig frukost. Jag är vrålhungrig på morgonen men får inte i mig så mycket ändå. För några år sedan åt jag inte ens frukost, eftersom det blev för jobbigt. 
 
I alla fall! Nu ska jag jäkta mig, passet och fler inlägg kommer upp senare! :)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback