Få, återstående timmar

Sommarlovet börjar minst sagt att lida mot sitt slut, imorgon börjar vi! Jag sa för en vecka sedan att jag skulle kunnat hoppa över den här sista veckan men ärligt talat så har den varit välbehövlig!
 
Idag har vi varit en sväng i våran sommarstuga för att lämna av lite grejer. Det som jag ska göra nu ikväll är att gå en promenad (har vilodag så vill röra på mig), olja in håret och sedan duscha! Jag håller också på att tvätta vilket faktiskt är ganska kul, haha!
 
När börjar ni skolan? :)
 

 Bild från avslutningsbalen nu i våras, vad tiden har gått!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Började i torsdags! :O

Svar: Jaha, vad tidigt! :)
Fanny Johansson

2014-08-17 @ 18:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback