En sorts "operation"

Torsdagar är både slapp och långtråkig i skolan.. Vi börjar med samhällskunskap 8-9.20, har sedan tyska 10-11.20 och sedan börjar inte historialektionen förrens vid 14.30, alltså håltimme i ungefär 3 timmar!

Idag åkte jag dock hem vid håltimmen, sedan åt vi lunch på en restaurang (jag, pappa, syster) och sedan åkte vi till tandläkaren.

Vid tandläkaren hade jag en sorts operation som jag har väntat på i flera månader. Anledningen är att för ca 2,5 år sedan drog jag ut en tand (innan jag hade fått tandställning) och den hade ännu inte växt ut, så nu har dem möblerat om lite i min mun så att tanden kan växa ut!

Jag blir nästan aldrig nervös när jag ska göra saker och även inför detta har jag varit kolugn meen precis när dem fixade bedövningen så blev jag sjukt rädd och tänkte bara "vill inte vill inte". Efter en stund in i operationen bestämde jag mig dock för att slappna av och låg istället där och halvsov, haha.

Nu är det i alla fall avklarat vilket känns skönt! Anledningen till att jag väljer att skriva om detta är för att jag inte anser det som något jättepersonligt eftersom jag bara är en av många som gör det. Ifall någon undrar! :)


Haha okej, på tal om bilden: fick ha denna mössa på mig under processen och frågade efter om jag fick behålla den, lite kul som "minne" även fast det kanske inte är så roligt minne ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback