Haft fullt upp!

Hallå! I torsdags var det skolavslutning på morgonen, efter det gick några tjejer i klassen till stan och åt mat, vi gick på stan ett tag sedan åkte jag hem och bytte om och packade och så. Klockan 7 åkte vi tillsammans till gutekällaren där det var skolavslutningsfest. Så grym kväll! Alla man kände var där och, Adrian Lux m.fl. uppträde och det var bara allmänt as kul! Vi åkte hem till Felicia klockan 1 när det var slut och sov där. 
 
I fredags åkte jag och Felicia först till stan och sedan hem till mig och badade och sov hos mig. Lördags morgon åkte vi iväg för att jag skulle spela match klockan 10, så uppe tidigt! Vi vann matchen med 8-0 dessutom :) Klockann 16.30 var jag bollkalle i dalhem, och det var damlaget som spelade mot ett fastlands lag, det blev 2-2. Felicia sov här i natt också.
 
Idag vaknade vi klockan 1 och felicia åkte hem typ klockan 2. Har inte gjort någonting idag, men ska snart städa lite i mitt rum. Så skönt med sommarlov, inga läxor och inte behöva gå till skolan imorn!
 
 
 
Adrian Lux
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Fanny J

Så mysigt :3

2013-06-25 @ 14:10:08
URL: http://fannyjeppsson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback