Förlust

Hallå! Varit lite dåligt med inlägg idag, sov hos mormor och morfar inatt och har spelat match idag och alltså inte haft internet. Igår mötte jag Emma vid puma typ klockan 9 ungefär, var typ ingen där så det var inte så värst roligt. Gick typ hem vid halv 11.
 
Idag har jag som sagt spelat match, vet inte riktigt vad det blev, tror det var 0-3 eller nåt men vet inte riktigt, vi förlorade i alla fall. Det var så sjukt varmt, så tyckte att vi kämpade rätt så bra i alla fall!
 
Nu ikväll var jag och Matilda vid hästarna en stund, hon som äger dom har skaffat en Grand Danois så vi var tvungen att kolla på honom, sjukt fin hund! Riktigt stor men ändå jätte snäll, han är 87 cm och 11 månader, så större blir han ännu! Haha.. Kanske kommer bilder på honom när jag tagit några, glömde kameran hos mamma..
 
Kommentarer
Postat av: Tussie & London - dressyrekipage

Fin blogg!

Svar: Tack desamma! :)
Fanny Johansson

2013-06-08 @ 22:37:54
URL: http://londonryttaren.se
Postat av: Simon G

Fin bild! =)

Svar: Tackarr :)
Fanny Johansson

2013-06-13 @ 17:09:29
URL: http://simonpixel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback