5 saker ni inte visste om mig!

1. Jag gör alltid allting 5 minuter innan jag ska åka någonstans, alltså åker jag alltid för sent eller så måste man ALLTID vänta på mig.

2. Jag gillar att laga mat men lyckas aldrig få det att smaka bra..

3. Tycker det är jätte kul att städa när jag väl börjat!

4. Kan aldrig få nog av hårgrejer och smink och sånt, tycker de är jätte kul att ha en stor överfull necessär även fast jag inte brukar ha så mycket smink på mig!

5. Måste skriva om alla ord flera gånger efter som min mobil tyckyer att jag boprdpe sKriuva aåhäe'!



Kommentarer
Postat av: Fanny J

Haha, mobilen x)

Svar: Haha!
Fanny Johansson

2013-06-25 @ 14:08:41
URL: http://fannyjeppsson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback