Kände mig tvungen

 
Varit på praon idag, efter gick jag in på Åhlens och vad ser jag inte, om inte Sims på rea! Kände mig tvungen att köpa det, när det faktiskt bara kostade 99:- . Men nu får det bli köp stopp fram tills mars, känner att jag köpt för mycket grejer senaste tiden..
 
Praon var bra i alla fall, har märkt att det faktiskt är ganska kul att bädda sängar, städa och plocka fram frukost. Har jag inte nämnt det tidigare så praoar jag på ett hotell i Visby. Började klockan 6 imorse så är lite sådär halv trött. 
 
Hoppas ni äter några goda semlor idag, själv har jag inte ätit någon, får bli en annan dag!
 
 
Kommentarer
Postat av: Kolaco

Fin blogg!

Svar: Tack så mycket, desamma!
Fanny Johansson

2013-02-13 @ 08:20:49
URL: http://fuckingmulatto.blogg.se/
Postat av: ebba

Har precis startat en ny tävling där vinnaren blir intervjuad och länkad på min blogg. Va gärna med och ha chansen till lite nya läsare :)

2013-02-13 @ 14:25:32
URL: http://eenilssonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback