Min syster

Min syster är klok. Min syster är vis. Min syster har drömmar. Min syster är min förebild. Min syster flyttar imorgon.
 
Utan min syster hade jag inte vågat drömma om framtiden. Hon är så bra, jag ser upp till henne så mycket. Hon har lärt mig allt om livet och allt om världen. När allt känns dåligt är det hon jag vänder mig till. Då tar hon upp mig från marken och säger att "allt kommer bli bra". Hon säger till mig att göra precis som jag vill. Hon visar att allt är möjligt.
 
Min syster är min bästa vän. Min syster är min största förebild. Min syster flyttar imorgon. Till en annan stad, på andra sidan Östersjön. Jag älskar min syster.
 
 
Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskar dig, syrran <3

2014-10-05 @ 20:21:43
URL: http://sandrajm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback