Sista jobbardagen

 
Men oj vilken stressig dag på jobbet.. eller inte! Jobbade i 7,5h och hade 3 kunder, varav två av dem var min mormor och morfar.. Men det var i alla fall trevligt att dem kom och hälsade på!
 
Imorse innan jobbet så lagade jag som sagt mat + hann med ett axelpass. Det gick helt okej men jag kände inte riktigt kontakten. Efter jag har kört axlar brukar det alltid kännas att dem är utmattade men nu känns det ingenting.
 
Hantellyft åt sidan 10x4
 
Hantelpress 10x4
 
Militärpress 10x4
 
Baksida axlar (hantellyft) 10x4
 
Face pull 10x5
 
Drag mot hakan med stång 10x4
 

Nu ska jag bara ta det lugnt de sista två dagarna av lovet, jobbar ju inte något mer så vi får se vad som hittas på! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback