Ett bättre

Imorse stog rygg och axlar på schemat och eftersom jag kom hemifrån sent och var seg som vanligt hade jag lite bråttom och trodde inte att jag skulle hinna med axlar, men hade ca 15 minuter kvar när jag ansåg mig som klar med ryggen så det kändes bättre att köra lite axlar än inget alls!
 
Rygg:
Roddmaskin 5min (uppvärmning)
Latsdrag 10x2, 8x1, 6x1 (ökad vikt)
Low row (cable) 10x4
Latsdrag i cable 10x3, dropset med 6 reps, start på 25(??)kg per hand och neråt
Samt lite chins, pull-ups och dips träning i maskin!
 
Axlar:
Militärpress 10x4
Drag mot hakan med stång 10x4
 
Lite kul för att det var faktiskt första gången jag testade militärpress så började på en 10kg stång, kände att "njaa  jag kommer inte klara 15kg" men testade och det gick super, så rätt bra ändå!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback