Back

Igår tränade jag rygg och det kan nog varit mitt bästa pass på länge! Igår hade jag en väldigt hetsig dag som började vid 6.30. Efter en stort sett sömnlös natt, skulle vi gratta pappa som fyllde år med frukost på sängen. Vid 8 åkte jag hemifrån till gymmet, tränade och sedan direkt till jobbet. Efter jobbet var vi på restaurang och firade pappa, så jag hade inte en sekund över att skriva!
 
I alla fall, nu till passet! Körde dropset på sista övningen och jävlar vad det tog!
 
Latsdrag 12x4 
Low row 12x4
Chins 5x3
 
Drop set
Latsdrag i cable
8 reps på varje, start på 17kg/varje hand och neråt
 
Har ni inte testat att köra drop set (på typ allt ni gör, hehe) så köör på! Det är helt underbart, tar så otroligt bra!
Nästa gång ska jag försöka fixa någon bild, men nu har jag ingen tyvärr!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback