Bröst för första gången på länge

Jag och Maja möttes på gymmet runt 19.30 för ett kvällspass. Innan drack jag en Nocco vilket kanske inte var det bästa valet då jag är väldigt koffeinkänslig. Ett skakigt bröst- och armpass fick det i alla fall bli och det kändes bra!  Jag har nog inte tränat bröst klokt sedan i våras. Körde ett lätt pass för någon månad sedan, men inte mer än så. Det blir skönt att komma igång med det igen, och även armarna som inte blivit klokt tränade på länge.
 
Nu ska jag dricka lite kasein och äta en och annan riskaka och kanske sova. Gissar på att det kommer bli svårt att somna dock på grund av koffeinet, men jag ska göra mitt bästa.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback