En del med plyo

Idag är det onsdag = legday. Jag har haft lite ont i ryggen idag så jag tänkte direkt att jag måste ta det lugnt med vikterna idag och inte lyfta. Därför så körde jag en liten plyoträning i början. Det var väldigt jobbigt men också väldigt kul eftersom det verkligen brände till i mina lår! 
 
(Jag skriver inte om resten av passet idag!)

Det jag gjorde var:
 
Box jump squat 8 reps - squat med 10kg kettlebell 8 reps - "hoppande utfall" 8 reps 
Dessa gjorde jag i sträck utan att vila i mellan. Efter varje varv vilade jag i ca 1-2 min och sedan körde jag nästa varv. Sammanlagt så körde jag 5 varv.
 
Efteråt kom jag på att jag faktiskt kunde ha filmat passet, men det får bli nästa gång. Jag rekommenderar verkligen er att testa detta om ni vill ha något riktigt snabbt och effektivt! :)
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback