Dagens

Idag kändes det väldigt bra att få träna rygg. Jag tog pb i en övning men ärligt så tror jag att jag skulle kunna ta ännu mer i den övningen, så jag får testa det nästa gång. Men det kändes rätt bra faktiskt och jag var där i två timmar, det är sånt man får ni glädje av! :) 
 
Roddmaskin 5min (uppvärmning)
Latsdrag 
15x1  (uppvärmning)
10x2
8x1
6x1
Latsdrag med stång i cable
10x2
8x2
6x2
4x3
Backextension
10x5
Rodd 
8x5
Dropset med start på 45kg
Enarms hantelrodd (alla set är per hand)
8x2 12,5kg
6x3 15kg
5x2 17,5kg (pb)
Latsdrag i cable (kg/per hand)
10x4 32,5kg
Dropset med start på 30kg och neråt
 
 
 
Jag tog en bild med självutlösaren för att se hur ryggen ser ut nu och jämförde med en bild ifrån maj, jag lägger upp den här men det är för min egen skull, för att jag ska kunna gå tillbaka och kolla. Så alltså är det inte för att jag vill bevisa något eller liknande, haha..
 

I alla fall så kan jag se att latsen börjar bli liite bredare och axlarna börjar sticka upp lite mer, även fast jag rehabeliterar dem just nu! :)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback