Stockholm

Har ju helt glömt att berätta om Stockholmsresan jag gjorde med en kompis i helgen! Vi åkte i alla fall upp i fredags eftermiddag klockan 4 med båten, åkte sedan båtbuss och kom fram till hennes farmor & farfar runt 9 på kvällen. Då hann vi såklart inte göra något, åt lite mat och gick och la oss. 
 
På lördagen åkte vi till Nacka forum vid 11 ungefär och var där tills det stängde vid 18. Hittade en massa fint som jag köpte, så det var roligt! På kvällen gjorde vi ingenting, vi var på rummet och gick och la oss rätt tidigt, eftersom vi skulle upp hyffsat tidigt.
 
På söndagen var det hemresa som gällde, och båten gick klockan 12 mot Gotland. Vi åkte med bussen från centralen vid 10.15 tror jag, så på morgonen hann vi inte något heller. Vi kom hem till Gotland vid 3 ungefär.
 
Blev en rätt kort resa men rolig tyckte jag! Var ju menat lite som en shoppingresa, vilket det blev!
 
En av tröjorna jag köpte, rätt fin va? ;)
 
 
Kommentarer
Postat av: Fanny Johansson

test!

2014-03-01 @ 22:00:01
URL: http://johfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback