Pass

 
Vaknade idag och hade inga planer alls förutom att träna. När jag satt och chillade gick helt plötsligt strömmen och jag hade ingenting alls att göra. Blev också rätt svårt att laga mat utan ström så efter en timme åkte jag in till stan för att köpa en sallad. Blev dock liite mer än en sallad! 
 
Så när jag kom hem åt jag min sallad och drack en celsius och blev efter det sjukt speedad, perfekt! Styrketränade i lite mindre än 1 ½ timme mage, ben och rumpa. Efter det skakade mina ben, körde ganska tuffa övningar alltså. 
 
Med det kan jag faktiskt tipsa om det jag "använde", en youtube-kanal som har massor av grymma träningar vilket är perfa när man har dålig fantasi! Tryck här för att komma till kanalen! :)
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback