Ny-månads-löfte

Eftersom jag faktiskt inte haft några nyårslöften detta år har det varit lätt för mig att hålla dem, hehe.
Men idag har jag kommit på ett löfte jag verkligen vill försöka men och eftersom det inte är nyår idag, men faktiskt ny månad så tänker jag börja nu, idag!
 
Löftet är ni nog bekanta med, är knappast den enda som har det. Men jag vill verkligen bygga mer muskler på benen och även magen! Tycker ju det är det snyggaste nånsin med lagom mycket muskler, och alltså inte riktigt muskulös. Vill bara få biffigare ben, jag har liite benmuskler nu eftersom jag faktiskt spelar fotboll, men dem är inte synliga. Så det har jag alltså som "marslöfte", börja träna! :D
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback