Kvällens röris

Idag har vi varit lediga från skolan på grund av studiedag. Riktigt skönt! Sov hos Felicia inatt och idag när jag kom hem kände jag mig riktigt seg (vilket jag gjort hela dagen) och bestämde mig för lite cardio. Träningen idag blev:
 
- Powerwalk 45 minuter
- Sqauts 50st
 
Planerade en runda att gå och det tog 45 minuter. Runtastic-appen ville inte riktigt samarbeta med mig så fick kolla  upp hur långt jag gick genom Eniro. Det blev totalt 5.1 kilometer vilket känns bra att jag tog mig igenom på 45 minuter! Har ju inte super långa ben heller ;) När jag kom tillbaka hem bestämde jag mig för att köra lite squats innan jag gick in, även fast det var kallt och lite regnigt. Körde 50st, sen fick det räcka!
 
Känns bra även fast jag inte körde ett tufft pass, får bli imorgon istället!
 
Ska in och handla massa gott nu, hörs!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback