Inte som tänkt

Dagen igår blev inte riktigt som jag tänkte den. Maxade inte alls, gjorde raka motsatsen tillomed, alltså inte ett skit. På kvällen hade jag träning vilket var roligt men gick sådär. Ibland gick det halvbra och ibland väldigt dåligt, men det går att leva med!
 
Idag var jag tvungen att åka in till stan för att köpa en present vilket jag hittade ganska snabbt. Sedan körde jag moppe hem och det var så kallt om fingrarna! Hade bara fingervantar, kan ju säga att jag inte kände mina fingrar när jag väl kom hem.
 
Har i alla fall beställt en sak nu, jättekul eftersom jag nästan aldrig beställer hem grejer! Kan visa va det var för något när jag får hem det :)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback