Helgen

I fredagskväll var jag med familjen ute och åt. Sjukt god oxfilé och precis vad som behövs efter en vecka! Fick vääldigt mycket sås dock, men ibland får det funka. 
 
 
I lördags var jag för första gången på länge ute och sprang. Blev ungefär 4km eftersom jag inte sprungit på sjukt länge. Synd faktiskt att jag slutat med det, det är ju väldigt roligt! Dock var det riktigt varmt och jävligt ;)
Efter körde jag lite inner thighs och också bakre lår. Kom på bästa och jobbigaste övningen, ska köra den ikväll också! 
 
Åkte in till Felicia på kvällen och sov där. Imorse var vi uppe tidigt och iväg till stallet. Felicia red och sedan flyttade vi hennes häst till ett annat stall. Underbart att få hålla på med hästar igen, saknar det så himla mycket! 
 
Ska köra lite styrka nu, sedan sova tidigt. Tänkte dra mig upp tidigt imorn och kanske ta en promme, får se!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback