Fotboll resulterat i sjukhus..

Igårkväll spelade vi semifinalen i Krullis Cup. Vi förlorade tyvärr den men en fjärde plats bland väldigt många lag som är med är inte så dåligt! Jag hann dock inte spela bronsmatchen, efter semifinalen svullnade hela mitt ansikte upp och vi fick åka till akuten.. orkar inte berätta om allting men nu vet ni det i alla fall. Fick medicin och det är bättre nu! Behövde som tur var inte stanna över natten :)
 
Eftersom jag antagligen fick en allergisk reaktion så har jag varit hemma idag och tagit det lugnt. Vet ju ännu inte varför jag fick det, så är väldigt försiktigt med vad jag äter nu!
 
Får bli en hemmakväll idag, bättre än sjukhus i alla fall!
 
 
Jättevacker bild på mig, eller hur? (Jk)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback