Sovdags

Legday idag! Gick riktigt bra faktiskt, körde slut ordentligt på benen så hoppas på träningsvärk imorgon. Kommer inte ihåg vilka grejer jag gjorde exakt men några av dem var benpress, benextension, hopprep, squats med vikter. Körde även lite på magen eftersom jag ville öka på träningsvärken ;)
 
Har annars haft en slappardag idag. Spelat lite för mycket fifa och mestadels inte gjort någonting. Alltså inte mycket mer att skriva om!
 
Ska strax gå och lägga mig, vill vara utvilad imorgon.
 
 
Kommentarer
Postat av: alexandra

hej, skulle du kunna göra ett inlägg där du visar din skinnjacka?

fin blogg :)

Svar: Jo absolut! Fixar det ikväll :)
Fanny Johansson

2014-04-06 @ 23:50:44
Postat av: Lydia

Just nu har du chansen att tycka till om min blogg! Jag skulle verkligen bli jätteglad om du ville slänga in en kommentar om vad du tycker om min blogg :)
http://lydiaathieme.blogg.se/2014/april/tyck-till-om-bloggen.html#comment

2014-04-07 @ 11:41:59
URL: http://lydiaathieme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback