Träning..

Gick skit dåligt på träningen idag! Fattar inte vad det var med mig, alla övningar gick jätte dåligt, plus att det var galet varmt och jag hade ont i magen. Förutom fotbollsträning har jag inte gjort något alls idag. Gick typ upp klockan 1 och har solat i typ 10 minuter och badat lite i poolen och så. Ingen bra dag idag, allmänt dålig..
 
Känns som att det här lovet kommer suga, har inget att göra..
 
Jaja klaga lite mer väl Fanny, gör dee!
 
Kan ju passa på att klaga över att jag HATAR mitt hår..!
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Din livsrådgivare SJ

Ibland ger livet dig citroner. Man måste bara bita i dem ibland för att komma över de olika hindren som livet ger dig. Men det blir bättre om vi är tillsammans. Så mycket bättre för oss allesammans.

*styrkekramar*

2013-06-18 @ 10:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback