Träna träna

Ska snart iväg på fotbollsträning, får hoppas på att det går bättre idag än förra gången!
 
Idag har jag och Olivia varit på stan ett tag. Jag köpte ett par shorts och ett linne, kan visa senare ikväll när jag kommer hem om det skulle vara intressant ;) Vi åkte in till stan vid 11 ungefär och när vi kom fram åt vi på resturang med mamma och Magnus, sen gick vi då i lite affärer och jag kom hem vid 3 tror jag. Sen dess har jag bara chillat och ska som sagt snart iväg.
 
 
Slänger in en ego-webcam-pic också såklart!
 
 
Kommentarer
Postat av: syrran

visa kläderna

Svar: Ska
Fanny Johansson

2013-06-20 @ 11:15:06
Postat av: Fanny J

Så söt du är !

Svar: Tack desamma :)
Fanny Johansson

2013-06-25 @ 14:07:29
URL: http://fannyjeppsson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback