Tillbaka

Saknar att blogga, såå!
 
I förrgår natt så sov jag och Emma i mitt sommarhus som ligger typ 5 mil från stan. Vi kom dit typ vid halv 6, åt mat och cyklade lite på hamnen och så. Sen fick vi för oss att cykla till Sandviken som ligger ungefär 5 kilometer bort, var där i typ 20 minuter sen cyklade vi hem igen, väldigt värt alltså! När vi cyklade hem tog det 14 minuter, och det var inte ens nerförsbacke såå ofta ;)
 
Igår kom vi hem vid 4 ungefär, och då åkte vi hem till Emma. På kvällen vi var inne i stan  och var med några kompisar. Sen åkte vi hem till Emma och sov där. Pappa hämtade mig vid halv 3 och då åkte vi och handlade och sånt intressant ;) 
 
Nu ska jag ta det lugnt och göra något med syster min, kanske kan tvinga med henne ut och fota eller nåt!
 
Har massa nya bilder att lägga upp förresten! Fixar det ikväll :) 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: sofia

Gud vilken söt hund! Min hud ser exakt likadan ut! haha, vad läskigt! :OO :)

Svar: Dom är ju så fiiina! :D Vad heter din hund? :)
Fanny Johansson

2013-07-24 @ 11:38:15
URL: http://fames.se/sofiarotander
Postat av: sofia

Ja, dom är underbara! Min heter Ruben! :)

2013-07-29 @ 20:13:34
URL: http://sofiarotander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback