Igår - Idag - Imorgon

Igår var jag och Emma nere på hamnen och åt glass, känns som att vi har ätit där vääldigt många gånger i år, eftersom jag skriver om det typ varje vecka, men det gör ju inget! ;) Vi kom i alla fall hem till henne vid typ 10 och då var det typ mörkt så jag orkade inte köra hem, så sov hos henne i natt.
 
När jag kom hem i morse åkte jag och min syster till stranden och solade, men jag hatar att vara på stranden så vi åkte hem efter typ en timme. Det roligaste med att vara på den stranden är alla minnen från när vi var små, då vi var där hela somrarna. Massor av minnen verkligen, som bara strömmar ut!
 
Imorgon ska vi till stan och äta lunch hos mormor o morfar, sen åker jag vidare hem till mamma. Mer planer har jag inte för tillfället :)
 
 
Har ändrat om lite i designen också, ny header är på gång dessutom! Har massa idéer, ska bara fixa det också ;)
 
 
 
Bilder jag hittade när jag rensade lite ;)
 
Kommentarer
Postat av: Testar

testtesttest

Svar: Test!
Fanny Johansson

2013-07-09 @ 23:47:48
URL: http://testetstetstet.test.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback