Dan-före-doppare-dan

Nämen oj vilken julstämning jag har! Eller inte.. Känns inte alls som jul när det inte är snö eller något, har verkligen noll julkänsla just nu. Är inte ens taggad på julafton, vill egentligen bara komma bort.
 
För exakt ett år sedan låg jag vid poolen på Gran Canaria och hade det hur bra som helst, nu i efterhand ångrar jag nästan att jag inte åkte med i år också, det hade varit så skönt. 
 
Känns värdelöst med lov också, gör ingenting på dagarna ändå. Nä men nu ska jag ta tag i dagen och göra någonting istället för att vara bitter :))
 
 
3 bilder på mig från Gran Canaria 2012 ..
Kommentarer
Postat av: Angelica Petersson

God Jul! :D

Svar: God jul till dig med! :)
Fanny Johansson

2013-12-24 @ 16:03:43
URL: http://hastbiten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback